a doua zi după Crăciun este de obicei anti-climactică. Cu toate acestea, nu anul acesta! Fratele lui Ben, precum și cumnatul (Julie, precum și Brian) ne-a adus bilete la Busch Gardens pentru Crăciun!

Chiar dacă raportul de condiții meteorologice ne -a avertizat că va fi drăguț, am decis să mergem pentru asta astăzi.
Ultimele mele videoclipuri

00:00
08:21
01:21

Fără timp pentru exerciții fizice. Cu toate acestea, mult timp pentru o banană cu PB

Ne -am oprit la micul dejun pe drum. Am insistat să mă opresc la Dunkin Donuts. Am fost nefericit că au fost închise ieri și nu am putut aștepta să pun mâna pe o cafea înghețată.

De asemenea, am un sandwich cu vegetală. Aceasta este pe pâine diferită decât ultima dată când am avut -o. Cred că îmi place mai bine acest fel.

Apoi am luat 1,5 ore cu mașina la fel de mult ca Tampa până la Busch Gardens! A fost super rece, așa că am încorporat un timp uriaș!

Cea mai bună parte a zilei mele, fără o întrebare, a fost hrănirea cangurilor. Necrezut.

Blana lor este super moale, precum și erau destul de blânde pentru că erau atât de puternici. Am savurat în fiecare secundă cu ei, deoarece mi -a plăcut mult atât de mult!

M -am ocupat cumva să mă îndepărtez fără să umplu un pic cangur în sacou, totuși a fost greu. Imi plac.

Nu, nu am hrănit Kangas Almond M&M – acestea au fost pentru mine. A doua zi după Crăciun este de obicei un timp pentru a vă îndepărta încet de dulciuri, cu toate acestea presupun că nu anul acesta.

Ben a primit puncte Dippin, precum și am avut câteva mușcături. Astăzi a fost plin de alimente aleatorii. A fost în principal junk, cu toate acestea nu a avut acces la multe lucruri „bune”.

Locația pe care ne -am oprit pentru prânz nu am avut nimic care mi -a plăcut, așa că am decis să am o salată, precum și câteva dintre cartofii prăjiți. Apoi, am salvat restul pansamentului de ranch pentru morcovii pe care i -am adus.

Am rămas încorporați toată ziua! Vântul nu s -a lăsat deloc.

A doua mea parte preferată a zilei a fost în vizită cu Tigrii. Îmi place să le iubesc. Cum ar fi, vreau să fiu unul.

Trebuie să recunosc că mă simt întotdeauna un pic neliniștit în ceea ce privește animalele sălbatice în cușcă (naiba, nici măcar nu -mi fac felina să rămână în interior!) Cu toate acestea, nu am acces la un safari african, precum și eu apreciez cu adevărat că șansa de a vedea aceste animale remarcabile aproape.

Toată lumea care admiră tigrii din jurul nostru păreau așa de uimiți de ei. Cred că marele lucru al acestei circumstanțe este aducerea înțelegerii, precum și a aprecierii pentru aceste creaturi. Oamenii au mai multe șanse să doneze bani pentru o cauză pe care o pot „vedea”, deci și asta este ceva?

Oricum, ca dragostea iubirii.

Întrucât am sărit practic prânzul, precum și am gustat pe gunoi toată ziua, glicemia mea a fost tragică, precum și am avut nevoie de o masă autentică imediat ce am intrat pe ușă.

Am făcut o farfurie cu aleatoriu-o rolă, un burger veggie, o salată cu ou, precum și cu ranch, salată de cartofi, precum și fasole ecologică. Îmi plac mesele de genul acesta. Avea tot ce mi -am dorit, precum și pe o farfurie.

Plus fructe, din moment ce îl avem mereu

Desertul a fost înghețată de bară de căldură, precum și o bucată de pâine cu banane. Acest îngheț trebuie să moară pentru. precum și poate un cookie cu ciocolată sau și el.

În timp ce compunem această publicare, precum și desertul prins de burta mea, precum și sunt super plin. Am mâncat o metodă la fel de rapidă, precum și cel mai probabil ar fi trebuit să -mi las stomacul să se așeze înainte de desert. S-a întâmplat.

Sper că toată lumea a avut un Crăciun de excepție, precum și o zi interesantă!

Trimite -mi cartea de lucru

Acțiune

Continuați cu acestea:

Listarea dorinței mele de Crăciun 2021Listarea dorinței mele de Crăciun 2021

Dorința mea de vacanță listarea cu link -uri către ceea ce este la vânzare Cyber ​​Monday. Concepte de cadouri alergător pentru sezonul de Crăciun 2021

10 cele mai bune poze din Boston Marathon Weekend Ziua 1

Recapitularea weekend -ului Boston Marathon. Distracție de la Boston Marathon Expo, mâncare, linie de suprafață, rulată, precum și hotel. Cursa Baa 5k, precum și întâlnirea

Alergând pe Marco Island Florida 2021

Unde să alergi pe Insula Marco Florida. Sfaturi de alergare pentru călătorii, precum și excursii de vară pe plajă. Blog Florida Run și

Boston Marathon Luni, cu toate acestea un 5k online

Am condus astăzi Boston Athletic Association 5K! La fel ca și luni de maraton, bine este tehnic 5k luni … Cu toate acestea, T

Boluri teriyaki imposibile – rețetă pre -cursă

Rețeta imposibilă pentru Burger Teriyaki Bowls pentru alergători. Rețetă înainte de lungă durată sau înainte de cursă înainte de a alerga jumătate de maraton

Sfaturi de călătorie, precum și povești din San Francisco Vacanță

Sfaturi de călătorie de la San Francisco. Confesiuni de călătorie din vacanța mea de vară, precum și locații preferate în San Francisco California